Uw ICT
ontzorgen dat is onze taak, met één aanspreekpunt, één factuur.
Wij staan voor u klaar op het gebied van systeem- en netwerkbeheer, cloud diensten, telefonie en alles wat daarbij komt kijken, op het gebied van advies en levering van hardware en software.
Wat wij voor u kunnen betekenen:

NETWERK & SYSTEEMBEHEER
Uw bedrijf kan geen uur zonder een goed functionerend netwerk, met veel klanten die 24×7 operationeel zijn, weten wij dat als geen ander. Servers, PC’s en randapparatuur zijn essentieel voor de communicatie tussen uw personeel, klanten en leveranciers. Daarom is het belangrijk dat de systemen en het netwerk goed beheerd worden. Laat dit nou onze specialisatie zijn! Of het nu gaat om het installeren van een nieuwe server of het aanmaken van een nieuwe gebruiker, LeTech doet het. En goed.
Wij leveren en onderhouden zakelijke netwerken van A tot Z. Wij bieden een totaalpakket met één aanspreekpunt voor alle ICT zaken, kortom: wij ontzorgen uw Netwerken
Aanleg, configuratie en beheer van uw netwerk, van servers tot werkplekken, van printers tot telefonie. Wij verzorgen ook de volledige migratie van bijvoorbeeld een oude Windows Server versie naar een nieuwere versie eventueel in combinatie met een (gedeeltelijk) migratie naar de cloud en migratie van uw LOB-software. Wij hebben de expertise in huis betreffende uiteenlopende administratieve software, ERP-software en branche specifieke software, zoals bijvoorbeeld voor de bloemen/planten- en AGF-branche.Onderhoud
Problemen vóór zijn, dat is waar wij in geloven. Daarom vinden wij pro-actief onderhoud zo belangrijk. Als onderdeel van uw onderhoudscontract monitoren wij diverse zaken, zoals bijvoorbeeld uw internetverbindingen. Zo weten wij vaak al dat er een probleem is met een verbinding terwijl u het zelf misschien nog niet eens merkt.
Gaat er dan toch een keer iets mis, dan helpen wij u natuurlijk ook weer snel op weg. Conform onze afspraken in onze Service Level Agreement staat wij in no-time voor u klaar, 24×7 en 365 dagen per jaar. Ons storingsnummer staat tot uw beschikking.
Een onderhoudscontract past ook zeker bij uw bedrijf: van klein tot groot, van onderhoud en ondersteuning op afstand tot periodieke support bij u op locatie.Helpdesk
Onze helpdesk helpt u bij een probleem graag op afstand weer op weg. We noemen dit remote support. U kunt op uw computer laten meekijken via onze helpdesk. Mochten we er echt telefonisch niet uitkomen, dan zullen we in overleg iemand bij u langs laten komen. Via onze Klant Portal heeft u inzicht in de aangemelde support tickets en kunt u de status volgen en reageren.
ADVIES & CONSULTANCY
Op zoek naar een second-opinion? Verfrissende blik nodig? Performance problemen in het netwerk of software hick-ups? Advies nodig bij de selectie van nieuwe software of het vernieuwen van het netwerk of serverpark? Wij voorzien u graag van advies, ook als u geen klant bij ons wordt.
Bij onze bestaande klanten zien wij het ook als onze taak om ongevraagd advies te geven wanneer wij zaken constateren die beter of anders kunnen, wellicht zelfs goedkoper of juist door een investering direct of indirect geld kunnen opleveren.
Wij laten ons erg graag uitdagen, dus neem gerust contact met ons op om te bekijken of we u van dienst kunnen zijn.


HARDWARE & SOFTWARE
Bij ons komen alleen A-merken in huis. Zo waarborgen we de continuïteit en de stabiliteit van uw systeem. Door onze jarenlange ervaring weten wij dat goedkoop uiteindelijk duurkoop is. Daarnaast beperken wij ons tot een aantal geselecteerde merken zodat wij onze expertise op hoog niveau kunnen houden. Zo kunnen wij onze klanten altijd de beste ondersteuning bieden!
Hardware leveren wij onder andere van de merken Dell, Cisco, Draytek, Apple en Synology. Wij leveren van server tot PC, van laptop tot tablet, van netwerkcomponenten zoals routers, firewalls en switches tot printers. Ook voor opslag en backup storage bieden wij de juiste oplossing.
Specifieke branche gerelateerde hardware komt bijvoorbeeld van Zebra, Motorola, Honeywell en Datalogic. Denk hierbij aan labelprinters, barcodescanners en (industriële) PDA’s.
Software leveren we van onder meer ESET, Symantec, Unitrends, Exclaimer en er is een breed scala aan Microsoft-producten.
De Microsoft software kunnen wij aanbieden in verschillende varianten zoals OEM- en retail-versies, binnen het Open License programma, of in huurvorm zoals Office 365, Microsoft Subscription of via onze SPLA-overeenkomst met Microsoft.
Een vraag of een speciale wens? Onze specialisten gaan op zoek naar een passende hardware- of softwareoplossing.
HOSTING & INTERNET
Ook het hosten van websites, afhandeling en spamfiltering van mail, domeinnaamregistratie en internetverbindingen kan met een gerust hart aan ons worden overgelaten.
LeTech-Web | Domeinnamen en Webhosting
Wij leveren kwalitatieve webhosting vanaf onze eigen servers. Dus geen ‘zolderkamer provider’ of ingehuurde externe capaciteit met een website die er ’s morgens vroeg uit ligt tot gevolg, júist als belangrijke klanten via uw website willen gaan inloggen op de webshop.
In combinatie met de mogelijkheid tot het registreren van alle soorten domeinnamen, van .nl tot en met .eu en alle mondiale domeinnaam extensies kunnen wij uw bedrijf hier ook weer volledig ontzorgen: één aanspreekpunt, één factuur.
Betrouwbaarheid en kwaliteit hebben de allerhoogste prioriteit!

LeTech-Colocation | Dedicated hosting en serverruimte
Ondanks de verschuiving naar afname van diensten uit de Cloud is het in sommige gevallen interessant of noodzakelijk om zelf uw eigen server(s) te hosten in een datacenter. Deze ruimte is zeer betrouwbaar en veilig door bijvoorbeeld brandblusinstallaties, stroomgeneratoren, klimaatbeheersing en 24×7 bewaking on-site.
Vragen over wat wij hierin kunnen betekenen? Ondersteuning nodig voor de migratie naar een datacenter of juist toch eigen servers in een datacenter migreren naar de Cloud? Neem dan contact met ons op.
LeTech-Secure Email | hoogwaardige spam- en virusfiltering
De mail die bij u binnenkomt is zwaar vervuild, het merendeel is overbodig, misleidend of ronduit gevaarlijk, kortom: u heeft veel last van SPAM! Het kost tijd en geld en u loopt het risico dat de organisatie wordt platgelegd door onheil van buitenaf of dat bestanden onherstelbaar worden beschadigd. Doe de deur op slot en ontvang via mail geen ellende meer met deze dienst.
Voor onze klanten in specifieke branches hebben wij er uiteraard voor gezorgd dat bijvoorbeeld belangrijke order emails, zoals bijvoorbeeld EKT- en EDI-berichten, zonder problemen en snel worden doorgelaten.
Wij houden wél rekening met het specifieke mailgedrag van onze klanten in de branches waarin zij opereren, daar waar de grote providers wellicht juist die ene voor u zo belangrijke order uit Rusland uitfiltert of een belangrijk EDI-bericht niet meteen doorlaat omdat deze ‘er zo vreemd uit ziet’ met als gevolg dat uw logistieke proces stilstaat.

TELEFONIE
Telefonie noemen wij liever Totaal Communicatie.
Overal bereikbaar, op elk apparaat, op uw mobiele nummer of op uw vaste nummer, instant messaging (chatten) en videobellen.
LeTech-CloudVoIP | hosted telefooncentrale in de Cloud
Bij ons noemen we VoIP telefonie liever Totaal Communicatie. Traditionele telefonieoplossingen leveren wij niet, dus geen ouderwetse centrales meer tegen de muur.
In plaats van zorgen doen wij liever aan ónt-zorgen. Geef de telefonie uit handen met hosted telefonie en hou je als bedrijf bezig met uw eigen business. We sluiten bureautoestellen, DECT-telefoons en mobiele smartphones aan op de virtuele telefooncentrale, eventueel in combinatie met revolutionaire vast-mobiel integratie.
De telefonie van de toekomst gaat niet meer om (alleen) het besparen van kosten, het gaat om het efficiënter werken, Anytime, Anywhere en op Any Device. Denk bijvoorbeeld aan Bring Your Own Device (BYOD). Zo mist u nooit meer dat ene belangrijke gesprek en bent u overal bereikbaar op één nummer. De telefooncentrale in de Cloud is altijd online. Met een smartphone bedient u eenvoudig alle instellingen op afstand.
Hierop sluit onze Totaalcommunicatie oplossing naadloos aan. Met de app I AM kunt u gewoon bellen met de betrouwbaarheid zoals u al jaren gewend bent, aangevuld met alle hedendaagse technologie zoals video-bellen, call conferencing en instant messaging vanaf PC, smartphone of tablet.Dag onderhoud, dag investering, dag zorgen!
Géén grote investering in een centrale, geen indirecte kosten voor onderhoud en afschrijving en uitermate schaalbaar. Ook functionaliteit die nu nog niet bestaat, kan later worden toegevoegd in tegenstelling tot uw centrale aan de muur.
De telefooncentrale in de cloud beweegt mee met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. Het aantal gebruikers kan heel eenvoudig worden aangepast. Verhuizing of een vestiging op een nieuwe locatie openen? Calamiteit door brand? Snel en altijd weer bereikbaar in no-time!
Hosted telefonie is de toekomst. U kunt met CloudVoIP gebruikmaken van diverse mogelijkheden in de Cloud voor een vast tarief per maand. Ook voor de belkosten is een vastgesteld tarief af te spreken met inzichtelijke en voorspelbare kosten als gevolg.
Onze gecertificeerde experts realiseren ook graag de nieuwe telefonie oplossing voor uw bedrijf.
Over de mogelijkheden is enorm veel te vertellen en te demonstreren, wij nemen u dan ook graag bij de hand om tot een passend voorstel te komen, neem dan ook contact met ons op voor een afspraak.
LeTech-MyVoIP | een eigen VoIP centrale
Naast hosted telefonie met een telefooncentrale in de Cloud kunnen er specifieke omstandigheden zijn waarom een eigen VoIP centrale intern ook een goede optie is. Ook hiervoor maken wij graag een afspraak om de diverse mogelijkheden door te nemen.
WIFI AS A SERVICE | WAAS
Of het nu om uw klanten of medewerkers gaat, uw bedrijf dient voorzien te zijn van een betrouwbaar en stabiel Wifi-netwerk. Daarnaast groeit het aantal eigen devices van medewerkers waarmee zij met elk device vanaf elke plek moeten kunnen communiceren, of dit nu op kantoor, in de loods, buiten of in een koelcel is. Om aan deze groeiende vraag te voldoen, stijgen kosten en neemt de betrouwbaarheid en stabiliteit van uw netwerk af.
Tevens zien we steeds meer de vraag naar ‘seamless roaming’. Alleen hiermee kan een bewegend Wifi apparaat zonder onderbreking worden overgeheveld van het ene naar het andere accesspoint binnen het Wifi netwerk. Denk aan een verkoopmedewerker met een PDA, magazijnmedewerker met een computer in zijn heftruck of een lopende medewerker met een smartphone die een audio- of videogesprek over internet voert.
Seamless roaming in het Wifi netwerk kan alleen worden verkregen door het toevoegen van een zogenaamde Wifi controller. Deze zorgt voor monitoring, centraal beheer en netjes ‘overhevelen’ van Wifi apparaten.
Door gebruik te maken van de dienst Wifi as a Service (WaaS) zijn de zorgen over het draadloos internet direct verdwenen. WaaS zorgt ervoor dat je zelf, maar ook klanten, gasten en medewerkers veilig en betrouwbaar gebruik kunnen maken van uw Wifi-netwerk, zonder dat je er omkijken naar hebt, tegen een vast maandelijks tarief.
De voordelen van Wifi as a Service:
– lage of geen investeringskosten
– een zorgeloos, veilig en volledig beheerd Wifi-netwerk
– mogelijkheid voor separaat gastennetwerk met toegangsportal
– 24/7 gemonitord
– gemakkelijk uit te bereiden met extra accesspoints
– klaar voor toenemende complexe behoefte op gebied van Wifi (uitermate schaalbaar!)
