Uw bedrijf kan geen uur zonder een goed functionerend netwerk, met veel klanten die 24×7 operationeel zijn, weten wij dat als geen ander. Servers, PC’s en randapparatuur zijn essentieel voor de communicatie tussen uw personeel, klanten en leveranciers. Daarom is het belangrijk dat de systemen en het netwerk goed beheerd worden. Laat dit nou onze specialisatie zijn! Of het nu gaat om het installeren van een nieuwe server of het aanmaken van een nieuwe gebruiker, LeTech doet het. En goed.

Wij leveren en onderhouden zakelijke netwerken van A tot Z. Wij bieden een totaalpakket met één aanspreekpunt voor alle ICT zaken, kortom: wij ontzorgen uw Netwerken

Aanleg, configuratie en beheer van uw netwerk, van servers tot werkplekken, van printers tot telefonie. Wij verzorgen ook de volledige migratie van bijvoorbeeld een oude Windows Server versie naar een nieuwere versie eventueel in combinatie met een (gedeeltelijk) migratie naar de cloud en migratie van uw LOB-software. Wij hebben de expertise in huis betreffende uiteenlopende administratieve software, ERP-software en branche specifieke software, zoals bijvoorbeeld voor de bloemen/planten- en AGF-branche.Onderhoud

Problemen vóór zijn, dat is waar wij in geloven. Daarom vinden wij pro-actief onderhoud zo belangrijk. Als onderdeel van uw onderhoudscontract monitoren wij diverse zaken, zoals bijvoorbeeld uw internetverbindingen. Zo weten wij vaak al dat er een probleem is met een verbinding terwijl u het zelf misschien nog niet eens merkt.

Gaat er dan toch een keer iets mis, dan helpen wij u natuurlijk ook weer snel op weg. Conform onze afspraken in onze Service Level Agreement staat wij in no-time voor u klaar, 24×7 en 365 dagen per jaar. Ons storingsnummer staat tot uw beschikking.

Een onderhoudscontract past ook zeker bij uw bedrijf: van klein tot groot, van onderhoud en ondersteuning op afstand tot periodieke support bij u op locatie.Helpdesk

Onze helpdesk helpt u bij een probleem graag op afstand weer op weg. We noemen dit remote support. U kunt op uw computer laten meekijken via onze helpdesk. Mochten we er echt telefonisch niet uitkomen, dan zullen we in overleg iemand bij u langs laten komen. Via onze Klant Portal heeft u inzicht in de aangemelde support tickets en kunt u de status volgen en reageren.